Eliminació Pro:
Els jugadors s'enfronten en dos equips. Únicament s'elimina als jugadors mitjançant un tret al cap, havent de romandre fora del terreny de joc sense intervenir en la partida. En aquest joc de gran precisió guanya l'equip que elimini l'equip contrari.
Bandera única:
Es situa una bandera al centre del camp i els equips han de partir d'un extrem del seu camp. S'enfrontaran per aconseguir la bandera i portar-la fins el seu camp. L'equip que capturi la bandera o elimini a tot l'equip contrari és el vencedor.
Doble Bandera:
Se situa a la zona de cada equip una bandera, s'enfrontaran per aconseguir la bandera de l'altre equip i portar-la fins la zona de sortida.
Captura al comandant:
Es nomenarà un capità de cada equip, el qual portarà una distinció. L'única forma d'acabar el joc serà eliminant a aquest capità de l'equip contrari. Els jugadors que vagin eliminats tornaran a la seva zona de partida, en la qual seran incorporats al joc, després de netejar-se les taques.
Assalt:
Un grup reduït s'atrinxera en un lloc envoltat per les tropes enemigues, que han assaltar el lloc per eliminar a la totalitat del grup.
Escamot:
Un sol individu ha d'aconseguir introduir-se en territori enemic.
Escamot Headshot:
Guanyarà l'equip que aconsegueixi fer arribar a un dels seus components a territori enemic sense rebre un tret al cap.
El VIP:
Cada equip té un jugador que serà el VIP. Aquest, no té marcadora i ha de ser protegit de l'equip contrari. Un dels dos equips guanyarà quan hagin eliminat a tots els integrants de l'equip contrari, eliminat al VIP o el VIP s'hagi rendit.
Infiltració:
Un equip haurà de defensar una àrea d'objectius (capsetes, banderes o similars) situats a prop de la base central. Hi haurà de tres a cinc objectius (depenent de la grandària del grup) sensibles a ser objecte de furt de l'equip contrari. Per a això, abans de res, els monitors ocultaran 2 marcadores en el terreny de joc amb 15 boles. L'equip blau entrarà acompanyat del seu àrbitre a la zona central i es repartiran al llarg de la zona d'influència dels tres o cinc objectius a defensar.Una vegada tot preparat l'equip vermell s'endinsarà en el bosc des dels punts que ells desitgin sense marcadores i mitjançant el sigil hauran enganyar a l'equip blau per fer-se amb algun dels objectius. En el moment que algun membre de l'equip vermell aconsegueixi un objectiu, aquests hauran guanyat. Així mateix l'equip vermell té l'opció de trobar les marcadores i usar-les en defensa i escorta dels seus companys. Per descomptat qualsevol membre podrà rendir sempre que ho desitgi.
Cercar i aconseguir:
L'equip blau defensarà de 3 a 5 objectius situats a prop de la base central (el seu recer). Així, s'instal·laran primers al bosc i prepararan la seva defensa en dos minuts. A l'equip vermell se li assignarà un únic objectiu. L'equip vermell entrarà per on cregui convenient al terreny de joc. Si el vermell es fa amb l'objectiu designat (recordem que l'equip blau no sap quin és) guanyarà la partida.
Últim home en peu:
Cada jugador es col·loca separat per 40 m del següent a la zona perimetral del camp de joc, en sonar l'avís entraran en el terreny, on, després de trenta segons podran començar a jugar. Guanyarà l'últim jugador que quedi sense eliminar.
L'estandart:
Cada equip té una bandera que haurà de col·locar a la base contrària. L'equip que la col·loqui o elimini al contrari guanya el joc.
El traidor:
Abans d'iniciar el joc per sorteig secret es tria un traïdor a cada equip que elimini als seus companys abans que finalitzi el joc.